‘Lunteren Bruist’ was gezellig en informatief

Prachtig weer en veel belangstelling waren de kenmerken van de eerste markt ‘Lunteren Bruist’ voor het Westhoffhuis. Een mooi initiatief van Malkander en Lunteren Aktief (Stichting SSCVL) dat ruim 40 Lunterse organisaties samenbracht in een gezamenlijke presentatie van diensten en initiatieven. Het jeugdorkest van Muziekcentrum Lunteren/KNA gaf halverwege de markt een prachtig concert en demonstratie van hun kunnen.
Dorpsraad Lunteren was uiteraard ook present met een nieuw gezicht en een duidelijke boodschap: wordt lid van de Dorpsraad en versterk de stem van Lunteren bij de Edese overheid en politiek. De Dorpsraad heeft momenteel rond 450 leden en het huidige bestuur heeft als ambitie om hier binnen 2 jaar 1000 leden van te maken. Er staat veel te gebeuren in ons mooie dorp waar de Dorpsraad in mee wil sturen maar dan is een sterk mandaat van de bewoners hard nodig! Iedereen kan helpen door in uw kennissenkring mensen op te roepen om mee te doen. Men hoeft echt niet bang te zijn om vrijwilligerswerk te moeten gaan doen.