Lid Worden

Schrijf je gratis in als lid

Alleen letters (a-z A-Z) en cijfers (0-9) zijn toegestaan.
cancel1 check1 Minimaal acht karakters cancel1 check1 Een kleine letter cancel1 check1 Een hoofdletter cancel1 check1 Een nummer cancel1 check1 Een speciaal karakter

Uw adres gegevens

Maximum file size: 5MB

Voeg een .jpg- of png-afbeelding toe. Door een afbeelding toe te voegen om als uw profielfoto te gebruiken, bevestigt u dat u het recht heeft om de afbeelding te gebruiken en dat deze op geen enkele manier illegaal of auteursrechtelijk beschermd is.
Privacy
Nieuwsbrief

Lidmaatschap van de Dorpsraad Lunteren is gratis. Leden hebben ook het voordeel dat ze als eerste op de hoogte zijn van het laatste nieuws.

Laat u niet afschrikken doordat we een aantal persoonlijke gegevens van u vragen. Uw gegevens worden goed beschermd en worden gebruikt voor ledenlijsten en verzenden van uitnodigingen en documenten.

Het wachtwoord is nu om zelf uw profiel/gegevens te wijzigingen bij bijvoorbeeld een verhuizing. In de toekomst kunt u gegevens raadplegen welke alleen voor leden ter inzage zijn.